Thursday, August 13, 2009

SAKIT PERUT LORRR...

Semalam cuti, x dpt nak mkn kat majlis jamuan sempena dapat anugerah cemerlang. Tahniah kepada En. Tahir, En. Ahmad n En. Abd. Kadir, minta maaf tak dapat hadir, tapi paling best aku pesan ngan Encik Tahir suh tapau. Heehhe, x malu betul kan... Bukan apa, aku nak gak rasa lauk pauk org cemerlang nie. Lagipun bila aku cakap cuti semalam diaorang macam tak best jer sebab tukang merapu n wat bising xde. Majlis ini disponsor oleh mereka bertiga sempena mendapat ganjaran RM 1,000.00. Pagi tadi bersahur ngan housemate, ala panaskan je lauk semalam. Pas tu mkn ngan nasi goreng... Hehe. alhamdulillah, rezeki jangan ditolak.


Pada mulanya aku mcm x jadi nak puasa je sebab perut sakit sgt2 (mana taknya, lupa nak mkn petang semalam). Pastu pagi dlm kul 4.45 pagi aku msg housemate kat bilik sebelah bagitau aku x jadi puasa sebab sakit perut. Then dia bangun sorang, ishh.. tetiba hati meronta2 nak juga puasa. X leh jadi nie, aku pun bangun masak apa yg patut + panaskan lauk. Sayang... sayang... rugi kalau x dapat puasa. Lalu aku pun mkn dengan enak sekali. Sesekali perut ni memulas-mulas. Moral : Lain kali jangan tidur dengan perut kosong.


Hari ni pagi-pagi dah hujan... Rahmat :) Okey la, nak sambung kerja.... :)Puspa Wangi pun dah masuk opis... Heehe... Sayang Puspa :)

4 comments:

MiSS wiSta said...

smoga tabah menjalani ibadah puase.. rasenye petang ni nak berbuka yg best2 pastu desertnye aiskrim coklat. nyam nyam nyam ;p

Sofia said...

Waduh sih... kok, kalau iapun, jgn la sampai aku juga terliur sih... Aku nak masak TOM YAM SINGLE. Khas utk org2 single jer... Hhehehe :)

MiSS wiSta said...

ingatkan diriku membeli aiskrim. pastu ingatkan sekali beli jus oren... nyam nyam

Sofia said...

Hehehe, sudahnya semua lupa... Last2, Monica yg menjadi mangsa keadaan selepas berbuka terpaksa gi kedai. Tapi sedap la aiskrim semalam :)