Friday, July 24, 2009

Aku Dan Dua Potong Kek



Ramai orang suka makan kek, tapi aku ni bukan suka kek sangat. Selain rasanya yang manis dan berkrim, ia juga memualkan tekak aku. Tapi kalau makan kek secret recipe gagah gak la sampai dua tiga sudu... Pastu x leh teruskan... Muak..




Tapi baru2 ni aku dapat memegang dua potong kek yang sungguh gebu lagi berkrim (nyam...nyam...nyam...), memang sedap gila. Sampai aku rasa itulah kek yg terhebat dlm dunia nie. Mmg best!!! Tak caya??? Hahaha.... Biarla korang, janji aku tau apa aku rasa... Tapi aku x sempat rasa pakai lidah ma! Sedihnya....


Sebenarnya kadang-kadang bila kita minat sangat dengan sesuatu kita akan rasa sanggup lakukan apa sahaja untuk menikmati keenakan rasanya. Tapi berbeza dgn aku sblm ni. Aku x suke kek.... Sangat2 x suke... Tapi hari ni selera aku berubah...


Mungkin ada yg tertanya2 kek perisa apa yg sedap sgt tu kan! Hahaha.... Aku jer tau jawapannya... Hahaha.... Tapi kek tu dah pegi jauh.... Tapi dia akan kembali lagi... Hahahaahahha (gelak jahat)!!


Walaubagaimanapun sebenarnya kek ni sempat aku pegang jer... X sempat nak makan, bkn x sempat nak mkn tapi.... Takut nak mkn sebab kek tu bukan aku punya!!!


Kepada tuan punya kek tu, maafkanlah aku kerana memegang kek mu.... Tapi aku tau tu bkn kek aku, aku letak la balik.... Pastu aku cuma cium jer bau kek tu yg melekat lagi kat tangan aku. Sedih.... Dapat bau pun jadi la.... Dah nasib kau labu :)


P/S : Malam ni nak mimpikan kek!!!






4 comments:

MiSS wiSta said...

amboi.... cite pasal kek konon!!!!!!!!

Sofia said...

Eleh, jealous la tu x dpt merasa kek... Hehehe, apapun aku jer tau betapa mahalnya harga 2 potong kek, sehingga aku hanya mampu utk memegangnya sahaja... X dpt mkn weh :)

MiSS wiSta said...

ceh, x kuase aku nak jeles... aku dah jemu tgk kek tu...

Sofia said...

Kamu mmg la jemu tgk kek tu!! Aku ni yg frust... sbb x dpt nak rasa :)